بهترین سایت های ایرانی و جهانی

ساخت وبلاگ

به گزارش صاحب نیوز؛ در این صفحه قرار است شما پس از گذراندن این دوره تبدیل به یک متخصص حرفه ای سئو با دیدگاهی منطقی و اصولی شوید. در این دوره سئو از پرداختن به هرگونه از بحث های تکراری SEO خودداری شده و از بدیهیات سریع گذر شده و بیشتر زمان را به مباحث تخصصی و ریز که کمتر کسی به آنها توجه می کند اختصاص داده ایم. پیشنهاد می شود حتما قبل از شرکت در این دوره یک آشنایی ابتدایی با سئو داشته باشید تا بتوانید با سرعتی یکسان همراه با مدرس دوره، پیش بروید و تمامی مفاهیم برای شما قابل درک باشد. در ادامه موارد ذکر شده در این دوره سئو حرفه ای را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

دوره سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا بدنبال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید، بی شک می توان گفت دوره سئو منطقی می تواند برای شما یک نقطه شروع و پرتاب باشد. سئو در واقع به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است و یا در تعریفی دیگر می توان گفت سئو مجموعه فرایندی است که ما بر روی یک وب سایت انجام می دهیم تا سایت مورد نظر بر روی کلمات دلخواه ما بر روی گوگل بالا بیاید و بتوانیم مخاطب هدفمند خود را از گوگل دریافت کنیم و در نهایت آن مخاطب را تبدیل به مشتری وفادار و خریدار کنیم. در جواب به سوال بالا می توان گفت این دوره سئو در دو جای مختلف می تواند به کمک شما بیاید و در نهایت هر دو می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

1 – صاحب یک کسب و کار آنلاین هستم : اگر صاحب یک بیزینس آنلاین هستید درواقع سئو می تواند نقطه قوت شما بین رقبا باشد. اگر کمی منطقی نگاه کنیم سئو سایت تاثیر مستقیم بر روی افزایش فروش وب سایت دارد چرا که ما با بهینه سازی سایت مخاطبین هدفمند را وارد سایت می کنیم و در نتیجه آن مخاطبین را تبدیل به مشتری می کنیم و در نهایت فروش سایت (درآمد کسب و کار ما) افزایش پیدا می کند. در این دوره جامع آموزش سئو ما به شما از ابتدایی ترین مراحل بهینه سازی سایت را تا حرفه ای ترین و تخصصی ترین مباحث بهینه سازی را آموزش می دهیم تا بتوانید به تنهایی هر نوع وب سایتی که خواهید داشت را برای گوگل بهینه سازی کنید و بتوانید درآمد آن را افزایش دهید.

 

دوره سئو منطقی و ندای اصفهان

بهترین سایت های ایرانی و جهانی...
ما را در سایت بهترین سایت های ایرانی و جهانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بی بی گل بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 4:30